ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Maximiles, prieskum trhu a prieskum verejnej mienky
Čo môžem očakávať od Maximiles? O aké prieskumy ide?
Ako člen Maximiles sa zúčastňujete na projektoch prieskumu trhu a verejnej mienky. Pozvánky vám posielame buď e-mailom, textovou správou a/alebo automatickým oznámením; najčastejšou formou projektu sú online dotazníky. Niekedy vám môžeme poslať aj projekty pre mobilné zariadenia, ktoré môžete dokončiť vo svojom mobilnom telefóne. Okrem toho pravidelne realizujeme výskumné projekty, v rámci ktorých vás pozývame na výmenu názorov na zaujímavé témy v uzavretej komunite. Z času na čas vás tiež môžeme požiadať, aby ste produkt vyskúšali doma. Či už ide o online dotazník, mobilný prieskum, test produktu alebo komunitu, vaša účasť je vždy dobrovoľná. Pri každom projekte sa môžete rozhodnúť, či sa ho chcete zúčastniť alebo nie.
Ako sa Maximiles podieľa na prieskume trhu a verejnej mienky?
Získavaním odpovedí v rámci výskumných projektov nás okrem iného poverujú agentúry pre prieskum trhu a verejnej mienky, akademické inštitúcie a značky. To znamená, že vaše názory sa využívajú v dôležitých projektoch, ktoré majú skutočný význam.
Zúčastníte sa na štúdiách, ktoré odpovedajú na naliehavé a dôležité otázky týkajúce sa nových výrobkov, hospodárstva a spoločnosti. Preto je váš názor vždy relevantný a dôležitý.
Prieskum trhu a verejnej mienky si v súlade s priemyselnou normou tiež vyžaduje, aby boli vaše údaje úplne chránené. Všetky informácie, ktoré o vás a vašom názore zhromažďujeme, sa spracúvajú v súlade s európskym všeobecným nariadením o ochrane údajov (GDPR).
Vaše členstvo v Maximiles
Ako sa môžem stať členom? Musím splniť určité podmienky?
Vaša účasť v Maximiles je bezplatná, nezáväzná a môže byť kedykoľvek zrušená ktoroukoľvek stranou. Registrovať sa do Maximiles môže každý, kto dovŕšil 16 rokov. Nesmiete však mať viac ako jeden účet Maximiles.
Účasť na projektoch si nevyžaduje žiadne predchádzajúce znalosti. Dôležitý je len váš záujem podeliť sa o názor.
Nevzniknú vám žiadne náklady. Nie ste tiež nijako zaviazaní; je vždy na vás, či sa do našich projektov zapojíte. Členstvo v Maximiles môžete kedykoľvek ukončiť.
Budem dostávať reklamné e-maily alebo spam?
Nebudeme sa vám snažiť niečo predať ani vás otravovať reklamou.
Kde nájdem podmienky?
Aktuálne podmienky Maximiles nájdete pod odkazom "Podmienky" v dolnej časti stránky.
Ako môžem ukončiť svoje členstvo v Maximiles?
Členstvo v Maximiles môžete kedykoľvek ukončiť. Prihláste sa na svoju osobnú stránku Maximiles pomocou e-mailovej adresy a hesla. Kliknite na ikonu osoby v pravom hornom rohu stránky a vyberte položku "Osobné údaje". V dolnej časti tejto stránky sa zobrazí časť s názvom "Zavrieť môj účet". Kliknite na tlačidlo a postupujte podľa pokynov na tejto stránke. Svoj účet budete môcť natrvalo zavrieť.
Vaše osobné údaje budú po ukončení členstva neodvolateľne odstránené. Upozorňujeme, že vaše nevyužité body budú tiež odstránené. Ak pri ukončení členstva nedosiahnete limit na vyplatenie, nebudete mať nárok na uplatnenie nazbieraných bodov.
Vaše členstvo sa automaticky ukončí, ak nebudete reagovať na naše výzvy dlhšie ako 36 mesiacov. Platnosť všetkých nazbieraných bodov vyprší po 12 mesiacoch nečinnosti.
Vaše osobné údaje, ochrana osobných údajov a anonymita
How can I complete or edit my personal details?Ako môžem doplniť alebo upraviť svoje osobné údaje?
Prihláste sa na svoju osobnú stránku Maximiles pomocou e-mailovej adresy a hesla. Svoje údaje môžete upraviť alebo doplniť v časti "Osobné údaje".
Prečo Maximiles potrebuje moje osobné údaje?
Pozývame našich členov, aby sa zapojili do konkrétnych projektov. Na tento účel sa potenciálni účastníci vyberajú na základe informácií, ktoré nám poskytli. Tieto informácie môžete kedykoľvek aktualizovať a zmeniť. Čím je váš profil úplnejší a aktuálnejší, tým je menšia pravdepodobnosť, že vám bude zaslaný nevhodný projekt. Vaše osobné údaje nebudú nikdy postúpené tretej strane.
Čo sa stane s odpoveďami, ktoré som odoslal v projektoch? Sú moje osobné údaje zabezpečené, aj keď ma niektoré odkazy na pozvánky presmerujú do iných spoločností?
Všetky odpovede budú vyhodnotené anonymne, čo znamená, že ich nemožno priradiť k vašej osobe. Vaše osobné údaje nebudú nikdy postúpené tretej strane. Externé spoločnosti uvidia len súhrnné a anonymné výsledky všetkých účastníkov.
K presmerovaniu na inú webovú lokalitu dochádza, ak spolupracujeme s externým klientom. Spolupracujeme len s overenými inštitúciami, univerzitami a spoločnosťami. V takomto prípade nebudú vaše osobné údaje nikdy postúpené tretej strane a odpovede, ktoré jej v prieskume poskytnete, budú anonymné.
Zaznamenáva Maximiles nejaké ďalšie informácie?
Informácie sa automaticky ukladajú, keď navštívite svoju členskú oblasť a zúčastňujete sa na prieskumoch. Tu zaznamenávame vašu IP adresu, dátum a čas prístupu, typ prehliadača a operačný systém vášho zariadenia. Tieto informácie sa môžu použiť na zaručenie toho, že každý člen je v Maximiles registrovaný len raz a jeho účasť na projekte je jedinečná.
Okrem toho používame službu Google Analytics, ktorú poskytuje spoločnosť Google a ktorá vyhodnocuje návštevy návštevníkov webovej lokality. Analýzu umožňujú súbory cookie, čo sú textové súbory. Súbory cookie zhromažďujú informácie o vašom používaní našej webovej lokality. Tieto informácie sú uložené na serveri spoločnosti Google. Vaša IP adresa bude predtým anonymizovaná. Máte však možnosť zabrániť tomu, aby služba Google Analytics ukladala súbory cookie do vášho počítača. Ak to chcete urobiť, musíte zodpovedajúcim spôsobom upraviť nastavenia svojho internetového prehliadača. To môže viesť k tomu, že nebudete môcť využívať našu webovú lokalitu v plnom rozsahu.
Ako si môžem zmeniť heslo?
Po prihlásení na svoju osobnú stránku Maximiles si môžete zmeniť heslo v časti ponuky "Osobné údaje".
Čo mám robiť, ak som zabudol heslo?
Na úvodnej stránke webovej lokality Maximiles nájdete odkaz "Zabudnuté heslo". Tu si môžete vytvoriť nové heslo.
Pozvánky na projekty, témy a výsledky
Ako fungujú projekty Maximiles? Ako často budem pozývaný? Ako dlho trvá dokončenie projektu?
Pozvánky na projekty budete dostávať prostredníctvom e-mailu, textovej správy a/alebo automatického oznámenia. V pozvánke vás budeme informovať o tom, ako dlho približne bude trvať realizácia projektu a koľko bodov Maximiles získate za svoju účasť. V pozvánke nájdete aj osobný odkaz pre svoju účasť.
Naše projekty sú vo všeobecnosti aktívne niekoľko dní. Môže sa však stať, že projekt sa krátko po spustení online ukončí, pretože sa doň už zapojil dostatočný počet ľudí.
Zvyčajne budete raz týždenne vyzvaní, aby ste sa zúčastnili na projekte. Frekvencia pozvánok sa môže líšiť. Projekty trvajú v priemere 5 až 20 minút.
Je možné projekt zastaviť a pokračovať v účasti neskôr alebo ho znovu spustiť? Môžem svoje odpovede neskôr zmeniť?
Bohužiaľ, z technických dôvodov to vo všeobecnosti nie je možné. Ak začínate projekt, mali by ste si nájsť čas na vyplnenie prieskumu.
Prečo musíte odpovedať na rovnaké otázky, napríklad o veku a bydlisku? Prečo potrebujete informácie o mojom príjme?
Tieto informácie sú dôležité z metodických dôvodov. Ďalšie informácie o vás sú dôležité aj pre našich klientov pri vyhodnocovaní výsledkov. Týmto spôsobom môžeme napríklad zistiť, či mladší účastníci majú na určité témy iný názor ako starší ľudia. Okrem toho môžeme zabezpečiť, že vaše informácie sú aktuálne a presné.
Či už sa vás pýtame na váš vek, bydlisko alebo príjem, vaše odpovede sa nikdy nepoužijú v súvislosti s vaším menom alebo adresou.
Prečo sú niektoré otázky zložité a dlhé?
Z metodických dôvodov formulujeme otázky čo najpresnejšie, čo môže znamenať, že niekedy znejú zložito a sú dlhšie ako zvyčajne. Týmto spôsobom sa snažíme predísť akýmkoľvek nedorozumeniam.
Čo znamenajú nasledujúce hlásenia: „Nezodpovedáte požadovaným demografickým údajom“ alebo „Je nám ľúto, ale pre tento projekt už máme dostatok účastníkov s podobnými profilmi (napr. vek, rodová identita alebo aj vzdelanie).“?
Niektoré naše projekty si vyžadujú veľmi špecifickú cieľovú skupinu. V týchto prípadoch sa musíme opýtať konkrétneho počtu ľudí s konkrétnymi charakteristikami. Ak do tejto skupiny nepatríte, chceme vám ušetriť čas a námahu.
Okrem toho je možné, že ste 101. osoba, ktorá sa chce zúčastniť na projekte, ktorý si vyžaduje napríklad len 100 účastníkov.
V takom prípade sa prieskum automaticky uzavrie s jednou z vyššie uvedených správ.
Ako môžem vyjadriť svoj názor alebo položiť otázku týkajúcu sa projektu? Môžem predložiť návrh na rovnakú tému?
Pošlite nám e-mail so svojou otázkou prostredníctvom kontaktného formulára na našej webovej lokalite. Vždy nás potešia vaše pripomienky a návrhy v oblasti projektov. Takto sa priamo od našich členov dozvedáme, čo ich zaujíma.
Body a odmeny
Ako sa odmeňuje moja účasť?
Za svoju účasť získate body. Body sú menou nášho programu. Počet pridelených bodov závisí od obsahu a trvania prieskumu. Body sa na váš účet pripíšu vždy po účasti na projekte.
Ak ste pozvaní, ale napriek tomu nepatríte do skupiny účastníkov, ktorú hľadáme, pripíšeme vám 3 body. Ak na konkrétny projekt nie je vyčlenená žiadna odmena, budeme vás o tom informovať v pozvánke.
Na čo môžem uplatniť svoje body a ako to funguje?
Akonáhle dosiahnete limit výplaty pre Maximiles, môžete body Maximiles vymeniť za bankový prevod.
Môžem vykonať bankový prevod na kreditnú kartu alebo predplatený účet?
Bankové prevody je možné vykonávať len na bankový účet.
Môže platnosť mojich bodov Maximiles vypršať?
Platnosť bodov Maximiles pripísaných na váš účet nevyprší, pokiaľ získate aspoň 1 bod ročne. Platnosť všetkých nazbieraných bodov vyprší po 12 mesiacoch nečinnosti.
Ak nebudete reagovať na žiadnu z našich pozvánok alebo si neaktualizujete svoj profil dlhšie ako 36 mesiacov, t. j. ak sa nezúčastníte na žiadnom projekte, váš účet Maximiles bude deaktivovaný.
Platnosť vašich bodov vyprší aj v prípade, že ukončíte svoje členstvo.
Môžem získať body Maximiles za odporúčanie priateľa?
Rozhodne! Môžete získať až 250 bodov Maximiles za každého odporučeného priateľa, ktorý získa 150 bodov vyplnením prieskumov po tom, čo sa k nám pripojí pomocou vášho osobného odkazu. Viac informácií o tejto možnosti nájdete na stránke "Povedzte priateľovi" v časti vášho účtu.